-

tyszka

Komentarze użytkownika

@Odcięcie (13 kwietnia 2022 09:06)

Tak, trzeba sie odciac.  Jak najbardziej.  Ale najpierw trzeba sie powiesic aby sie odciac.  Jest duza szansa, ze nikt tu nie zostanie aby cie odciac jak sie w koncu sam powiesisz, Maciejewski.  Wpadles w paranoje, ktora wynika z nadmiernej dumy, ze to co sie tu pisze ma kosmiczne znaczenie. Duma kroczy przed... Wojna na Ukrainie dobrze ci zarla i dobrze pisales o niej i slusznych postawach wobec tej wojny ale wszystko niestety zawsze musi sie jakos skonczyc.  Czasami w szwejkowskiej smiesznosci , Poruczniku Dub.  Jestes na najlepszej drodze aby zamienic swoj portal w Polnocna Korea Kima i siebie raz na zawsze osmieszyc. A od tych kobiet to sie lepiej odpieprz.  Katalonia miala racje, ze ani taktyczne ani strategiczn ...

tyszka
13 kwietnia 2022 09:51

@O ideach kokieteryjnych i zbrodniczych (3 kwietnia 2022 08:17)

Marcina Reya kilka twittow sam zacytowales, wiec sadzilem ze zalinkowanie wywiadu z nim aby sie dowiedziec co to za facet i co robi bedzie calkiem OK.  Poza ty zrobilem to gdy juz dyskusja wygasla aby nie deprymowac  i peszyc nikogo moja "nadmierna" wiedza.  Ale widze i ciebie to tez deprymuje i to od samego rana bo a nuz sobie ktos pomysli, ze ty tego mogles nie wiedziec albo sam sie nie domyslec.   Trudna osoba jestes i calkiem niepotrzebnie sobie zycie utrudniasz.  Musze jednak dodac, ze robisz dobra robote od poczatku tej wojny jak malo kto w Polsce.  I teraz tylko to sie liczy bo jest wojna.  Bylem zaskoczony, ze stoisz tak mocno nogami na ziemi i ze potrafiles sie odnalezc, co tylko mnie utwierdz ...

tyszka
4 kwietnia 2022 07:40

@O ideach kokieteryjnych i zbrodniczych (3 kwietnia 2022 08:17)

Wywiad z Marcinem Reyem (25.03.2022)

https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,28259171,marcin-rey-w-polsce-mamy-wojne-informacyjna-nie-kopac-gowna.html#s=BoxMMtImg2

"Ludzie, nawet jeśli jesteście inteligentami, to musicie zejść czasami do tego antyukraińskiego szamba w sieci. Bo jak nie, to szambo wybije i zaleje wasze eleganckie biblioteki. Trzeba się wykłócać z ludźmi głupszymi od siebie i ich demaskować, bo rozsieją swoje brednie - mówi Marcin Ludwik Rey, od wielu już lat tropiący w Polsce V kolumnę Putina."

"W nienawiść. Onuce wylewają swoje frustracje. Bardzo często są na swojej świętej wojnie urojonej. Powody są różne. Robią to pod wpływem dziwacznych teorii spiskowych. Myślą, że walczą o słuszną sprawę, bo na przykład rząd świ ...

tyszka
4 kwietnia 2022 01:43

@Czy Waldemar Pawlak jest dziewicą? (1 kwietnia 2022 09:39)

Waldemar Pawlak Pełnomocnikiem Rządu ds. Strategicznej Infrastruktury Energetycznej  w rzadzie Grzegorza Brauna

Wyciekł skład rządu, który Rosja chce zainstalować po wyzwoleniu Polski!https://niezalezna.pl/436899-lisiewicz-wyciekl-sklad-rzadu-ktory-rosja-chce-zainstalowac-po-wyzwoleniu-polski

tyszka
1 kwietnia 2022 14:45


@Czy Danuta Holecka wie o istnieniu portalu "Szkoła nawigatorów"? (6 marca 2022 07:17)

"Nie chcę, żeby pan tu komentował" - No w koncu zdobyles sie na odwage i nie bedziesz musial juz tlumic pasywnej agresji co moze cie uchroni od wrzodow na zoladku. 

Zycze powodzenia.

 

tyszka
6 marca 2022 11:54

@Czy Danuta Holecka wie o istnieniu portalu "Szkoła nawigatorów"? (6 marca 2022 07:17)

"Wiemy o tym...Nikogo tu nie trzeba przekonywać" -  Chyba zartujesz. Nie udawaj, ze nie wiesz jakie oszolomsrwo czyta twoj blog a nawet ci z komentatorow co zostali po wojennej czystce, ktora slusznie urzadziles, tez niekoniecznie lepsi bo sie najprawdopodobniej maskuja.   Gdy pisalem wczesniej o covidzie i Kremlu chyba nikt nie wykazal zainteresowania.  

Coryllusie, masz problem ze mna to napisz o co ci chodzi. Wczoraj napisales "Pański styl i sposób polemiki irytuje mnie w najwyższym stopniu."  Nie ucieszylo mnie to bo nie bylo moim celem ciebie ani nikogo irytowac. Poza tym pisalem pod artykulem nie twoim.  Nie zapytalem dlaczego, gdyz nie chcialem ciebie draznic skoro juz byles rozdr ...

tyszka
6 marca 2022 11:10

@Czy Danuta Holecka wie o istnieniu portalu "Szkoła nawigatorów"? (6 marca 2022 07:17)

Nie bede sie powtarzal, gdyz sprawe jak to sie stalo i dlaczego kanaly anty-covidowe okazaly sie kanalami pro-putinowskimi juz poruszalem we wczesniejszych  komentarzach ale tylko podam troche linkow do artykulow prasowych o manifestacji tego zjawiska w USA, Australii i Czechach, ktore wczoraj wyszukalem.  Byl tez artykul do tego zjawiska w Niemczech ale teraz nie moge go znalezc.

Convoy picks up cars and anti-Ukraine talking points ahead of Washington arrival
https://www.nbcnews.com/news/us-news/convoy-picks-cars-anti-ukraine-talking-points-ahead-washington-arrival-rcna18716

Pro-Putin Disinformation on Ukraine Is Thriving in Online Anti-Vax Groups
https://www.motherjones.com/politics/2022/03/pro-putin-disinformation-on-ukraine-is-thriving-in-online-ant ...

tyszka
6 marca 2022 10:09

@Galeria urzędników zagłady – z dedykacją ... (4 marca 2022 23:53)

Poniewaz zapraszasz do dyskusji to dam pare uwag krytycznych dotyczacych metodologii.

Twoja opowiesc glownie bazujesz na obrazkach. A obrazki zwykle nie maja znaczenia. Nic tak nie manipuluje i nie mrozi naszego myslenia jak obrazki. To nieprawda, ze obrazek jest wart 1000 slow.  Wprost przeciwnie. Obrazek to moze byc jedno wielkie klamstwo albo jedno wielki nic.  Obrazki, ktore prezentujesz to zamrozone sceny trwajace cirka 125 milisekund i kazdy z tych obrazkow jest jednym z setek, ktore wtedy zrobiono i akurat ten jeden opublikowano po odpowiedniej obrobce w photoshopie.  A to, ze pojawiaja sie ci sami ludzie tu i tam to normalne. Kazdego z nas dzieli lancuch szesciu osob a wsrod elit to moga byc tylko dwie osoby albo mn ...

tyszka
5 marca 2022 03:12

@Czy potrzebna jest spec ustawa w sprawie zdrady stanu? (4 marca 2022 06:58)

Dzisiaj GW przedrukowala artykul z Deutsche Welle

Dostawy broni do Ukrainy. Polska w centrum uwagi. "Cały sprzęt jest skomasowany na polskiej granicy"

https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,127561,28184658,dostawy-broni-do-ukrainy-caly-ten-sprzet-jest-zmasowany-na.html

w ktorym dwoch "ekspertow" spekuluje jak bron, ktora jest gromadzona w Polsce jest przerzucana z Polski na Ukraine i jeden sie dziwuje, ze jeszcze Rosja nie odciela granicy wojskami z poludnia i w sumie sie chyba martwi albo cieszy, ze sprzet sie moze zmarnowac bo nigdy do Ukraincow nie dotrze bo bedzie za pozno.

Jest to wyjatkowo wredna i wraza robota ten artykul  bo w koncu sa jakies tajemnice, ktore moga byc w tym artykule ujawniane.   Jest tam tez ten&n ...

tyszka
4 marca 2022 19:07

@Czy potrzebna jest spec ustawa w sprawie zdrady stanu? (4 marca 2022 06:58)

"Więcej nie trzeba dodawać."  - Tak, ale mamy do czynienia z utylitarnymi liczykrupami i takimi, ktorych humanitarny aspekt nie rusza wiec argument, ze przyjmowanie rodzin tych co walcza na Ukrainie ma wymiar militarny moze przekonac tych co maja resztki dobrej woli.

tyszka
4 marca 2022 15:05

@Czy potrzebna jest spec ustawa w sprawie zdrady stanu? (4 marca 2022 06:58)

"To prawda. Ukraińcy giną także za naszą wolność. Trzeba to sobie wyraźnie i jasno powiedzieć."

I mozna by dodac, ze azyl jaki dajemy ich matkom, zonom i dzieciom aby nie staly sie przetargowymi zakadnikami Putina ma wymiar militarny a nie tylko humanitarny.  Walczacy Ukraincy wiedzac, ze ich rodziny sa bezpieczne beda walczyc bardziej zaciekle.

Ukrainiec ze lzami w oczach dziekuje za schronienie udzielone jego matce, zonie i dzieciom:

https://www.youtube.com/watch?v=pOmsNdXJZ58

 

tyszka
4 marca 2022 14:43

@Czy potrzebna jest spec ustawa w sprawie zdrady stanu? (4 marca 2022 06:58)

"Przymus tego nie zmieni a wyłącznie zaogni sytuację."  -  Oczywiscie przymusu nie nalezy przeceniac ale tez nie wolno go niedoceniac.  Prawo jest nie tylko tworem kultury i cywilizacji ale jest tez kulturotworcze jesli konsekwentnie i dostatecznie dlugo stosowane.   Prawo jest reaktywne aby hamowac nowo pojawiajace sie zjawiska, ktore sa szkodliwe dla spoleczenstwa i panstwa i takze aby wdrazac nowe wartosci, do ktorych spoleczenstwo aspiruje. Np. podwyzszone kary za przestepstwa na tle rasowym.

Wlasnie Duma Putina wprowadzila prawo, ze mozna dostac do 15 lat wiezienia za nazwanie tej humanitarnej interwencji na Ukrainie wojna.  

tyszka
4 marca 2022 13:44

@Czy potrzebna jest spec ustawa w sprawie zdrady stanu? (4 marca 2022 06:58)

"Tak. Rybarskiego mi szkoda najbardziej" - Oni, czyli wolnorynkowcy/libertarianie od JKMa czytaja wybiorczo i po lebkach.  Gdyby sie naprawde wczytali w ich najwazniejszego proroka, tego od "niewidzialnej reki" czyli Adama Smitha to by go musieli okrzyknac statysta i socjalista.  Podobnie z Orwellem.   Ich fantazja jest wolny rynek gdzie wszystko bedzie fajnie bo ta niewidzialne reka wszystko fajnie ureguluje.  Pod Putinem ureguluje im to niewidzialna reka ruskiej mafii i FSB.

tyszka
4 marca 2022 11:56

@Czy potrzebna jest spec ustawa w sprawie zdrady stanu? (4 marca 2022 06:58)

"że oni naprawdę myślą" - uzyteczni moze i tak mysla ale ci co ich indoktrynuja juz niekoniecznie.  To jest najzwyklejsza agentura (*). Odpowiedz na podstawowe pytanie: Komu to sluzy?  dla normalnej osoby wystarcza aby sie polapac o co chodzi ale dla uwiedzionych przez Brauna, JKMa czy Michalkiewicza wrogiem jest Zachod a w szczegolnosci Ameryka w inkarancji "globohomo", "kultu kolorowych" i "zydowskiej fiinansjery", ktorych zagrozenie w ich fantazji ma zniknac gdy tylko armia Putina stanie na naszej granicy od Zalewu Wislanego poprzez Bialorus do Ustrzyk Gornych.  Moze niektorzy z nich przejrza na oczy i sie ockna ale dlatego trzeba ich odciac o kanalow dezinformacji i indoktrynacji. &n ...

tyszka
4 marca 2022 09:57

@Czy potrzebna jest spec ustawa w sprawie zdrady stanu? (4 marca 2022 06:58)

"a my znowu mamy umierać za wolność waszą, ale nigdy naszą" - Dla scislosci to Ukraincy umieraja za nasza wolnosc a ty bys chcial aby tacy jak Braun, Mikke i Michalkiewicz zakazali dostaw broni dla nich i zakazali przyjazdu ich zon, matek i dzieci, ktore chca sie schronic w Polsce.

tyszka
4 marca 2022 08:51

@Czy potrzebna jest spec ustawa w sprawie zdrady stanu? (4 marca 2022 06:58)

Zgadzam sie ale to nie bedzie latwe.  Chyba trzeba by bylo zaczac od stanu wyjatkowego.

Art. 229.

W razie zewnętrznego zagrożenia państwa, zbrojnej napaści na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej lub gdy z umowy międzynarodowej wynika zobowiązanie do wspólnej obrony przeciwko agresji, Prezydent Rzeczypospolitej na wniosek Rady Ministrów może wprowadzić stan wojenny na części albo na całym terytorium państwa.

Art. 230.

  1. W razie zagrożenia konstytucyjnego ustroju państwa, bezpieczeństwa obywateli lub porządku publicznego, Prezydent Rzeczypospolitej na wniosek Rady Ministrów może wprowadzić, na czas oznaczony, nie dłuższy niż 90 dni, stan wyjątkowy na części albo na całym terytorium państwa
  2. Przedłużenie stanu wyjątkowego może nastąpić tylko ra ...
tyszka
4 marca 2022 07:50

@Czy wojna jest już wystarczająco "normalna"? Czy może jej jeszcze czegoś brakuje? (2 marca 2022 08:49)

DeSantis to oportunista bez skrupulow jak wiekszosc politykow.  Postanowij posurfowac na rosnacej fali niezadowolenie zwiazanej z pandemia a to ze ta fala byla pompowana propaganda plynaca z Kremla to jest fakt.  Szczesliwie na Florydzie ponad 70% ludzi starszych sie w pelni zaszczepilo pomimo gestow i puszczania oka pzrez DeSantisa do jego prawackiego i zaczadzonego oszolomstwem elektoratu.

A co DeSantis mowi o Ukrainie?  Glownie krytykuje Bidena i chwali Trumpa, ktory byl pewien podziwu dla sprytu Putina jak to ten Putin sobie zajumal ta Ukraine z czego sie pozniej Trump probowal choc malo skutecznie wycofac.  Teraz chyba Trump wymachuje szabelka ale jego adminsitracja nie sprzyjala Ukrainie:

Five vile things Trump did to Z ...

tyszka
3 marca 2022 04:32

@Czy wojna jest już wystarczająco "normalna"? Czy może jej jeszcze czegoś brakuje? (2 marca 2022 08:49)

"Antyszczepionkowe nastroje też zostały zagospodarowane. Okazyjnie, bo się akurat trafiły."   -  Jak najbardziej i nie tylko okazyjnie (*) ruch anty-covidowy byl sterowny z Kremla i okazal sie najbardziej udana ruska operacja dezinformacyjna.  Iluz przyzwoitych ludzi dalo sie na to nabrac chocby na tym portalu. Ten slynny Freedom Convoy, ktory sie pojawil w Kanadzie akurat gdy byla tam mowa o broni dla Ukrainy - a jak wiadomo Kanada blisko wspiera Ukraine i jako pierwsza na Zachodzie uznala Ukrainy niepodleglosc majac dobrze zorganizowana diaspore ukrainska - tez byl jakos inspirowany przez Moskwe.  Tak czy inaczej udalo sie temu Freedom Convoy sparalizowac Ottawe i zaisnpirowac milujacych wolnosc prawakow na calym swiecie.  Ruskie ...

tyszka
2 marca 2022 15:13

@Czy wojna jest już wystarczająco "normalna"? Czy może jej jeszcze czegoś brakuje? (2 marca 2022 08:49)

Jak zwykle Czesi sa do przodu:

„Prokurator naczelny Igor Stríž ostrzegł, że publiczne poparcie dla rosyjskiej agresji na Ukrainę wyrażane na demonstracjach lub na portalach społecznościowych można obecnie uznać za przestępstwo. Ostrzegł obywateli, by szanowali wolność słowa i nie przekraczali jej granic. Zgodnie z czeskim prawem wspieranie zbrodni przeciwko ludzkości lub ludobójstwa podlega karze do trzech lat więzienia. Stríž jednocześnie dodał, że ocena prawna takich czynów jest bardzo skomplikowana.

Rzecznik Prezydium Policji Ondrej Moravcík potwierdził, że policja będzie monitorować potencjalne nadużycia nie tylko na zgromadzeniach publicznych, ale także w cyberprzestrzeni”.

„Czeska policja już bada dziesiątki skarg od o ...

tyszka
2 marca 2022 13:44

Strona 1 na 12.    Następna